Весић: Мост на Ади симбол Ђиласове бахатости и корупције
Члан председништва СНС Горан Весић изјавио је данас да је добро што се Драган Ђилас, после изборног дебакла у Београду јавио, и то поводом Моста на Ади, најскупљег моста у Европи који ће, како каже, остати симбол његове бахатости и корупције.
Он је навео да је постављање шина преко Моста на Ади доказ да овај мост, који је коштао до сада преко 400 милиона евра са приступним саобраћајницима, још није завршен.
"Прошле године смо морали да урадимо приступне саобраћајнице од Тошиног бунара са новобеоградске стране и платили 14 милиона евра. Сада је у току постављање шина које нас кошта 16,5 милиона евра, а током ове године нас чека изградња приступних саобраћајница које ће бити веза моста са Раковицом што ће коштати додатних 15 милиона евра", каже он.
Како каже Весић, ако се томе дода изградња и Топчидерског тунела који ће да кошта 75 милиона евра да би мост био у функцији, онда проста рачуница каже да је потребно око 120 милиона евра.
"То значи да ће грађане Београда Ђиласово незнање и бахатост на Мосту на Ади коштати још најмање 120 милиона евра", рекао је Весић.
Весић је као пример колико је скуп Мост на Ади навео пример вијадукта Мило у Француској.
“Тај мост дугачак 2,5 килиметара што је 2,5 пута дуже од Моста на Ади, са седам пилона према једном колико има мост на Ади и са висином највишег стуба од 343 метра према 200 метара колико је висок Мост на Ади коштао је 390 милиона евра, што је мање од Моста на Ади”, рекао је Весић.
Када је реч о избору извођача за постављање шина на Мосту на Ади, јасно је да Ђилас не разуме да на тендеру може да победи компанија која је дала најнижу цену, рекао је Весић и додао да је Енергопројект понудила нижу цену од страних компанија.
Весић је у том смислу навео да је "запањен" да Ђилас "не жели да домаће компаније раде велике инфраструктурне пројекте".
Весић се осврнуо на реконструкцију Булевара краља Александра када је, каже, посао добила компанија "Балкан градња", чија је понуда била скупља од других и тиме је, додаје, оштећен буџет за 600 милиона динара.
“И сада ће Ђилас за чије је сараднике доказано да су мешетарили на тендерима некоме да држи лекције”, запитао се Весић.
Ђилас је, као "политички дилетант и незналица лагао грађане у кампањи да ће током изградње новог Савског моста, Нови Београд и стари део града остати неповезани када је у питању трамвајски саобраћај".
Ђилас је, каже Весић, обећавао и да ће град да уведе личне пратиоце и персоналне асистенте, иако су, наводи, уведени још 2014. године.
"У кампањи је обећавао бесплатне вртиће, а док је водио Београд наплаћивао је родитељима двоструко вишу цену од законом прописане па сада због његове бахатости Град враћа родитељима скоро четири милијарде динара”, додао је Весић.
Закључио је да су грађанке и грађани Београда добро препознали "Ђиласову демагогију па је доживео политички дебакл".
"Таквим ставом и гласањем за СНС грађани су јасно рекли да бахатост и силеџијску власт Драгана Ђиласа не желе у свом главном града”, истакао је Весић.
Извор: Танјуг