Вести

МИХАЈЛОВИЋ: ТАДИЋ ЈЕ ТАЈ КОЈИ "БЕСПРИЗОРНО ЛАЖЕ", ЊЕГОВ НЕРАД МИ СМО МОРАЛИ ДА ПЛАТИМО

Могу да разумем да бившем председнику Србије Борису Тадићу, као политичком противнику владајуће коалиције, није лако да гледа како председник Србије Александар Вучић и Влада Србије завршавају највеће инфраструктурне пројекте, какав свакако јесте Коридор 10. Ипак, не могу да схватим да постоје људи који напредак своје земље доживљавају као неуспех само због личних интереса.

Недопустиво је да било ко, па и бивши председник, кривотвори чињенице везане за завршетак источног крака Коридора 10, ауто-пута који спаја Србију и Бугарску, као и комплетног међународног Коридора 10 кроз нашу земљу. И да због личног нерада и нерада својих сарадника и министара сада криви и оптужује председника Србије Александра Вучића и све нас у Влади Србије.

Чињенице су да до 2012. није завршен ни један једини километар ауто-пута на источном краку Коридора 10. Чињеница је да су до 2012. кренули радови на само три од укупно 10 деоница које је започела компанија која је 2013. отишла у стечај, па је с њом раскинут уговор. 

Чињеница је да су нову Владу Србије сачекали лоши пројекти на овим деоницама који су морали да се мењају. Примера ради, само на деоници од Банцарева до Црвене Реке, коју сутра пуштамо у саобраћај, морала је да се мења пројектна документација и раде нова геолошка испитивања на чак 26 од укупно 27 косина! 

Нову Владу су сачекали и нерешена питања експропријације и немогућности измештања комуналне инфраструктуре (далековода, водовода и осталог). Све то је утицало на то да смо фактички морали две године да изгубимо на поправљање оног што неко пре нас није урадио. 

Да не говорим о томе да све до 2014. није било ниједног метра пута кроз Грделичку клисуру, да је тамо само била прелепа природа и ништа више, а да данас имамо и прелепу природу, али и нови ауто-пут. И о томе како је омиљени Тадићев министар уништио велики број домаћих грађевинских компанија јер их није плаћао за завршене послове. 

Све њихове грешке ми смо морали да платимо! Наравно, ни Тадић ни сви његови сарадници и министри нису због тога платили ни један једини динар! Зато је интензивирање радова било могуће тек у 2015, а у наредне две године биле су завршене и пуштене у саобраћај све деонице на источном краку, сем ове последње коју сутра отварамо.

И када погледамо чињеницама у очи, онда је јасно да је једини који овде "беспризорно лаже" бивши председник Борис Тадић. Срамота за човека који је некада био на челу Србије. Зато грађани Србије више никад неће дозволити да је воде нерадници и лажови.

 

 

 

Извор: Танјуг